Rod i Sy-kontoret


Jeg magter absolut ikke, at begrænse mig, så selvom at jeg pralede af, at jeg var i gang med den helt store oprydning i mit sy-kontor, så er jeg bare overhovedet ikke færdig endnu.
Det roder ikke ret meget mindre, end da jeg tog billedet. Bevares skabet er skubbet ind til væggen, men der er stadigvæk ikke til at være. Hverken på gulvet ikke på bordet.
Det irriterer mig vildt. Jeg tænker dårligt i så meget rod, men jeg har godt nok svært ved at begrænse mig. Jeg har smidt rigtigt meget ud, også af det var det sved lidt i de kreative nerver.  
Men der er stadigvæk alt for meget, som ikke lige passer ind i kurve/kasser/skuffer/på hylder.
Og det er dét, der roder. Rod er jo ting, der ikke har fast bopæl. jeg må surfe rundt og se om der er nogle, der har løst den gotiske knude - alt for meget kreastuff og alt for lidt plads.
Det løser næppe sig selv, så det må opprioriteres igen. Især nu hvor det er begyndt at ligne efterårsvejr, er det tid til at opstarte små og store DIY projekter.
For hos mig er ideer kreativitet, der vil UD af hovedet og ned i fingrene. Lige NU! Ellers giver det hovedpine, dårligt humør og krøllede fingre, så hvis jeg ikke vil ende dér, må jeg i gang.
Der er selvfølgelig også den (ret teoretiske!) mulighed, at hælde hele skidtet ned i nogle klare affaldssække og få Skovtrolden til at køre dem på genbrugspladsen.
Containeren til småt brandbart er jo en mulighed......

Kommentarer

Populære opslag