Hvad vil jeg gerne i oktober?


  • På lørdag vil jeg sammen med Skovtrolden og teenagerne tage i Danmarks radios koncerthus og se "Den største skoledag" 
  • Jeg vil holde en hel uges efterårsferie sammen med teenagerne. En uge hvor vi ikke skal lave ret meget andet end det, vi gider, når vi gider.
  • Jeg vil finde mine madpakke-bøger frem og forberede en ordentlig omgang minitærter, pizzasnegle og andet til fryseren.
  • Jeg vil pynte op både inde og ude til Halloween. Så i år skal der også skæres græskar:)
  • Jeg vil bage stenalderbrød og knækbrød. (Jeg har det altså bare bedre, når jeg holder mig fra almindeligt brød)
  • Jeg vil sy puderne til stuen færdige og jeg vil male væggen bag brændeovnen med min nye ynglings-bronzemaling
  • Jeg vil nyde alle de solstråler jeg kan komme i nærheden af.
  • Jeg vil være langsom. Ikke noget stress. 
  • Jeg vil rydde op, i det der skal være den hvide have.




Kommentarer

Populære opslag