Vejret ser sådan ud fra køkkenvinduet

Vejret ser sådan her ud fra køkkenvinduet......

Men det gør ikke noget for:

Jeg er alene hjemme.
Jeg har nybagt lun pizza med mozzarella og pesto.
Jeg har et glas rødvin.
Jeg har god gang i brændeovnen.
Jeg er flexet ud og er derfor meget tidligt hjemme på en torsdag.
Jeg har god musik fra Spotify.
Jeg venter på Skovtrolden, der har købt sushi med hjem til aftensmad.
Den eneste skal-ting der er på programmet er, at jeg skal hente største teenageren der er til skolevalg på sin skole i aften og lidt senere hente mindste teenageren, der er til skolefest på sin skole.
Og så skal jeg tage stilling til, om jeg gider/gider ikke køre til Rødovre i morgen til Alt om håndarbejdes messe........
Det er overhovedet ikke hårdt, at være  mig i dag! Det er faktisk helt i orden at være mig......


Kommentarer

Populære opslag