Min vaskemaskine må engang imellem tænke sit.

Hvis min vaskemaskine engang imellem tænker: "Og hvad bliver det næste mon?"

Så forstår jeg den godt. Sådan tænker jeg faktisk også.
Jeg tømte en taske som mindsteteenageren havde efterladt i gangen i weekenden.
Da hun jo er på efterskole, så kan den få lov til at stå i vejen indtil næste weekend, hvis ikke jeg ligesom gjorde noget ved den.
Der var vasketøj i. Vasketøj som tydeligvis trængte til noget vand og sæbe.
Så det røg i vaskemaskinen og så ud på tørresnoren, inden der kom sne...... 



Jeg vasker ikke for Julemanden, selvom det måske kunne se sådan ud........Mindsteteenageren er for stor til at tro på ham og hun kender mig bekendt ikke nogle nisser på Nordpolen.


Jeg vasker bare for mindsteteenagerens hest.

Det her er et fint rødt heste-jule-nisse-kostume inkl. hue med huller til ørerne. Det har sikkert ligget siden jul og rodet et sted i stalden. 
Nu er det i hvert fald nyvasket og nyluftet og pakket ned, så det klar til brug igen.
Så ser du i december en 150 cm høj nisse på ca. 500 kg, så er det måske bare mindsteteenagerens heste-ven. 

Kommentarer

Populære opslag